DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWLANYCH
I PLASTYCZNYCH
W GRUDZIĄDZU OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO:
ANIMATOR LUB DWÓCH ANIMATORÓW BOISK WIELOFUNKCYJNYCH WYBUDOWANYCH W RAMACH PROGRAMU
„Moje boisko ORLIK” przy ul. Czarnieckiego
WARUNKI PRACY:
- Praca w terminie od 10.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w ilości 100 godz. miesięcznie w przypadku jednego animatora lub 50 godz. w przypadku wyboru dwóch animatorów, w okresie od 1 lutego do 30 listopada 2024 roku. W miesiącach – styczeń, luty 2024 r. i grudzień 2024 r. praca w ilości 80 godz. miesięcznie w przypadku jednego animatora lub 40 godz. w przypadku wyboru dwóch animatorów.
- Forma zatrudnienia: umowa – zlecenie.
- Liczba godzin oraz godziny pracy mogą ulec zmianie w zależności od dofinansowania ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu na realizację programu.
WYMAGANE KWALIFIKACJE:
- Wykształcenie pedagogiczne lub posiadanie stopnia trenera lub instruktora sportu w dowolnej dziedzinie sportowej lub kursu dla animatora sportu i rekreacji.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Prowadzenie zajęć sportowo – rekreacyjnych dla różnych grup społecznych w godzinach otwarcia ORLIKA, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem.
- Organizowanie i prowadzenie zajęć oraz imprez sportowych dla różnych grup społecznych (w tym dla dzieci, młodzieży, osób niepełnosprawnych, dorosłych, seniorów oraz rodzin).
- Monitorowanie prowadzonych zajęć.
- Umieszczanie aktualnego harmonogramu zajęć na tablicy ogłoszeń umiejscowionej na ORLIKU.
- Nadzór nad mieniem szkoły i zgłaszanie wszystkich usterek i zniszczeń do dyrektora szkoły.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Podpisany życiorys opatrzony klauzulą upoważniającą do przetwarzania danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych w Grudziądzu w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko” (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
- Kopia dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe.
- Program działań sportowo – rekreacyjnych adresowanych do grup społecznych, które kandydat zamierza realizować będąc animatorem.
PROCEDURA KONKURSOWA:
Postępowanie składa się z dwóch etapów:
- Analiza założonej dokumentacji.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną, najpóźniej w dniu poprzedzającym rozmowę kwalifikacyjną.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły (Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych w Grudziądzu, ul. Czarnieckiego 9) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór – animator boiska ORLIK” w terminie do 5 stycznia 2024 roku do godz.10:00.
Dyrektor ZSBiP
Krzysztof Badżmierowski